Internet światłowodowy
ZOBACZ TAKŻE
INTERNET ŚWIATŁOWODOWY
Oferujemy dostęp do superszybkiego Internetu światłowodowego zrealizowanego w technologii FTTH.
Pakiet Internetu | Czas trwania umowy | |
---|---|---|
24 miesiące | 12 miesiący | |
OPTO 30 ? | 49 PLN | 59 PLN |
OPTO 80 ? | 59 PLN | 69 PLN |
OPTO 150 ? | 79 PLN | 89 PLN |
OPTO 300 ? | 109 PLN | 119 PLN |
Aktywacja ? | 99 PLN | 199 PLN |
Koszt przyłączenia do budynku ? | 1 PLN | 1 PLN |
Internet światłowodowy FTTH to dostęp do sieci internetowej za pomocą kabla światłowodowego poprowadzonego bezpośrednio do miejsca przyłączenia. Oferta skierowana jest do osób będących w zasięgu naszej sieci FTTH – sprawdź zasięg.
OFERTA PROMOCYJNA – Internet z prędkością światła.
Promocja dotyczy nowych abonentów będących w zasięgu naszej sieci światłowodowej FTTH, dodatkowo posiadających Internet od innego operatora i chcących skorzystać z naszych usług. Osoby te do końca trwania obecnej umowy z innym operatorem opłacają abonament za naszą usługę w cenie 10 PLN/msc. przez okres do 3 miesięcy. Promocja ograniczona czasowo i terytorialnie. Szczegóły w punkcie obsługi i regulaminie promocji.
W ramach pakietów klient otrzymuje:
- Internet w najnowszej technologii FTTH
- Brak limitu w ilości pobierania danych
- Stałą miesięczną opłatę abonamentową przez cały okres trwania umowy
- Profesjonalny serwis techniczny
- Dla pakietów OPTO 80 i wyższych możliwość podłączenia telewizji kablowej
Porozmawiaj z konsultantem naszego biura obsługi klienta lub zamów usługę on-line korzystając z naszego konfiguratora.
Przypominamy, że prędkość pobierania i wysyłania danych pomiędzy komputerem Abonenta, a dostępem do Internetu świadczonej przez nas usługi zgodnie z aktualnym pakietem abonamentowym deklarowana jest na zakończeniu łącza (routerze) za pośrednictwem połączenia kablowego.
Test prędkości należy wykonać na nie obciążonym przez inne urządzenia znajdujące się w sieci lokalnej Abonenta łączu za pośrednictwem strony: http://www.speedtest.net
Sugerujemy na czas testu wyłączyć router WiFi i podłączyć jedno urządzenie na którym będzie wykonywany test za pomocą połączenia kablowego.
Nie odpowiadamy za straty prędkość usługi powstałe w wyniku połączenia urządzeń odbiorczych m.in. komputera, laptopa, smartfona itp. z Internetem za pomocą sieci bezprzewodowej WiFi w lokalu Abonenta, jak również straty prędkości na urządzeniu Abonenta, które jest przestarzałe technologicznie, niekompatybilne z nowymi standardami, zainfekowane wirusami itp.