Internet radiowy
ZOBACZ TAKŻE
INTERNET RADIOWY
Oferujemy dostęp do Internetu drogą radiową w paśmie 5GHz w technologii MIMO.
Pakiet Internetu | Czas trwania umowy | ||
---|---|---|---|
24 miesiące | 12 miesiący | nieokreślony | |
MIMO 10 ? | 45 PLN | 55 PLN | 65 PLN |
MIMO 15 ? | 54 PLN | 64 PLN | 74 PLN |
MIMO 20 ? | 61 PLN | 71 PLN | 81 PLN |
Instalacja | 49 PLN | 99 PLN | 199 PLN |
Internet radiowy to dostęp do sieci internetowej za pomocą łącza radiowego. Oferta skierowana jest dla osób będących w zasięgu naszych nadajników – sprawdź zasięg.
OFERTA PROMOCYJNA – Przejście od innego Operatora.
Promocja dotyczy nowych abonentów będących w zasięgu naszej sieci internetowej, dodatkowo posiadających Internet od innego operatora i chcących skorzystać z naszych usług. Osoby te do końca trwania obecnej umowy z innym operatorem opłacają abonament za naszą usługę w cenie 10 PLN/msc. przez okres do 3 miesięcy. Promocja ograniczona czasowo i terytorialnie. Szczegóły w punkcie obsługi klienta i regulaminie promocji.
W ramach pakietów klient otrzymuje:
- Brak limitu w ilości pobierania danych
- Stałą miesięczną opłatę abonamentową przez cały okres trwania umowy
- Profesjonalny serwis techniczny
Porozmawiaj z konsultantem naszego biura obsługi klienta lub zamów usługę on-line korzystając z naszego konfiguratora.
Przypominamy, że prędkość pobierania i wysyłania danych pomiędzy komputerem Abonenta, a dostępem do Internetu świadczonej przez nas usługi zgodnie z aktualnym pakietem abonamentowym deklarowana jest na zakończeniu łącza (routerze) za pośrednictwem połączenia kablowego.
Test prędkości należy wykonać na nie obciążonym przez inne urządzenia znajdujące się w sieci lokalnej Abonenta łączu za pośrednictwem strony: http://www.speedtest.net
Sugerujemy na czas testu wyłączyć router WiFi i podłączyć jedno urządzenie na którym będzie wykonywany test za pomocą połączenia kablowego.
Nie odpowiadamy za straty prędkość usługi powstałe w wyniku połączenia urządzeń odbiorczych m.in. komputera, laptopa, smartfona itp. z Internetem za pomocą sieci bezprzewodowej WiFi w lokalu Abonenta, jak również straty prędkości na urządzeniu Abonenta, które jest przestarzałe technologicznie, niekompatybilne z nowymi standardami, zainfekowane wirusami itp.