INTERNET RADIOWY

Oferujemy dostęp do Internetu drogą radiową w paśmie 5GHz w technologii MIMO.

Pakiet Internetu Czas trwania umowy
24 miesiące 12 miesiący nieokreślony
MIMO 10 ? 45 PLN 55 PLN 65 PLN
MIMO 15 ? 54 PLN 64 PLN 74 PLN
MIMO 20 ? 61 PLN 71 PLN 81 PLN
Instalacja 49 PLN 99 PLN 199 PLN

Internet radiowy to dostęp do sieci internetowej za pomocą łącza radiowego. Oferta skierowana jest dla osób będących w zasięgu naszych nadajników – sprawdź zasięg.

OFERTA PROMOCYJNA – Przejście od innego Operatora.

Promocja dotyczy nowych abonentów będących w zasięgu naszej sieci internetowej, dodatkowo posiadających Internet od innego operatora i chcących skorzystać z naszych usług. Osoby te do końca trwania obecnej umowy z innym operatorem opłacają abonament za naszą usługę w cenie 10 PLN/msc. przez okres do 3 miesięcy. Promocja ograniczona czasowo i terytorialnie. Szczegóły w punkcie obsługi klienta i regulaminie promocji.

W ramach pakietów klient otrzymuje:

  • Brak limitu w ilości pobierania danych
  • Stałą miesięczną opłatę abonamentową przez cały okres trwania umowy
  • Profesjonalny serwis techniczny

Porozmawiaj z konsultantem naszego biura obsługi klienta lub zamów usługę on-line korzystając z naszego konfiguratora.

Przypominamy, że prędkość pobierania i wysyłania danych pomiędzy komputerem Abonenta, a dostępem do Internetu świadczonej przez nas usługi zgodnie z aktualnym pakietem abonamentowym deklarowana jest na zakończeniu łącza (routerze) za pośrednictwem połączenia kablowego.
Test prędkości należy wykonać na nie obciążonym przez inne urządzenia znajdujące się w sieci lokalnej Abonenta łączu za pośrednictwem strony: http://www.speedtest.net
Sugerujemy na czas testu wyłączyć router WiFi i podłączyć jedno urządzenie na którym będzie wykonywany test za pomocą połączenia kablowego.
Nie odpowiadamy za straty prędkość usługi powstałe w wyniku połączenia urządzeń odbiorczych m.in. komputera, laptopa, smartfona itp. z Internetem za pomocą sieci bezprzewodowej WiFi w lokalu Abonenta, jak również straty prędkości na urządzeniu Abonenta, które jest przestarzałe technologicznie, niekompatybilne z nowymi standardami, zainfekowane wirusami itp.